دیگ بخار چیست؟ دیگ بخار چیست؟ .

دیگ بخار چیست؟

قیمت اگزاست فن

هدف تهویه در زندگی شما:

خارج کردن هوای نامطلوب در محیط بسته برای حفظ سلامتی شما بسیار مهم است. برای متعادل کردن هوای یک محیط می توان از اگزاست فن ها استفاده کرد. آن ها می توانند دود، ذرات ریز در هوا و بوی نامطبوع را از محیط خارج کنند. تهویه هوا با کمک اگزاست فن ها در مکان هایی از جمله:

کارگاه ها

هتل

رستوران

منازل مسکونی

اداره ها و سایر مراکز عمومی

فضا های بسته

 اگزاست فن ها بر خلاف دمنده ها، هوا را یک محیط بیرون کرده و هوای تازه وارد محیط می کنند. قیمت اگزاست فن بر اساس نوع عملکرد و نوع سیستم متفاوت است. همچنین قدرت مکش آن ها و توان انتقال هوا در تعیین قیمت اگزاست فن حائز اهمیت است.

انواع اگزاست فن:

همانطور که در فوق اشاره کردیم برای خارج کردن هوای نامطلوب، اگزاست فن ها نسبت به سایر سیستم و فن ها عملکرد عالی دارند. این تجهیزات ساده با هزینه کم و نصب سریع کارآمد ترین محصول برای تهویه هوا است. اگزاست فن ها بسته به محیط و کارایی به دو نوع طبقه بندی می شوند. انواع اگزاست فن یک هدف مشترک را دنبال می کنند. از انواع آن ها می توان اگزاست فن قارچی، اگزاست فن فشار قوی، یوتیلیتی، پشت بامی و کانالی نام برد. همه آن ها نقش مهمی در کیفیت هوای یک محیط دارند. ورود هوای تازه و خارج کردن هوای راکد مهم ترین وظیفه آن هاست.

در این تجهیزات یکی از اجزای اصلی و مهم، فن است. در آن ها از فن آکسیال یا محوری، فن سانتریفیوژی یا گریز از مرکز استفاده می کنند.

قیمت اگزاست فن:

قیمت نهایی اگزاست فن به نوع سیستم و نوع فن بستگی دارد. هر چه کیفیت، کارایی و راندمان دستگاه بیشتر، قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. قیمت اگزاست فن ها به شکل ظاهر، مواد اولیه و درصد خلوص آن ها، تجهیزات جانبی و سایر اجزا بستگی دارد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۵۸ توسط:تهویه یکتا موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده